Kreowanie nowych gwiazd

W ostatnich latach widać wyraźny wzrost liczby gwiazd i celebrytów zaangażowanych w promowanie projektów prozdrowotnych. Oczywiście często niemożliwym jest odróżnienie autentycznej troski znanej osoby od jej interesów i często ludzie, którzy w mediach mówią bardzo dużo o aktywności fizycznej lub diecie jednocześnie zarabiają na sprzedaży konkretnych akcesoriów fitness czy produktów spożywczych. W większości przypadków jednak do mediów dostają się ludzie, którzy mają już wyrobioną renomę i są znani wśród odbiorców przede wszystkim dzięki swojemu wieloletniemu poświęceniu dla tematyki prozdrowotnej. W efekcie w prasie, magazynach branżowych, telewizji oraz Internecie, nie brakuje programów i materiałów o zdrowym stylu życia tworzonych przez osoby z wieloletnim doświadczeniem. Wiedzą więc one nie tylko jak od strony teoretycznej wygląda zmiana swoich przyzwyczajeń na bardziej prozdrowotne, ale rozumieją również wyzwania i trudy, jakie są związane z tym procesem. Dzięki temu mogą wyjść poza proste i dobrze znany rady, by umiejętnie motywować odbiorców do pracy nad sobą.

Previous post Internetowe anonimowe rady
Next post Omijamy słodkie pułapki